Chcesz nagrać swoją pierwszą transmisję na żywo, ale nie wiesz, jak ją skutecznie zorganizować na swoim profilu social media?

Potrzebujesz wsparcia w poprowadzeniu nagrania na żywo, bo nie masz w tym doświadczenia?

Nie wiesz, o czym nagrać video live, aby było ciekawe dla Twoich odbiorców?

Nie posiadasz niezbędnego sprzętu do nagrania, czyli lampy, mikrofonu, kamery?

Może chcesz nagrać webinar edukacyjny, który następnie jako produkt cyfrowy będziesz sprzedawać klientom?

JAK TWOJEMU BIZNESOWI POMOŻE NAGRYWANIE TRANSMISJI NA ŻYWO?

Krótkie filmiki przykuwają uwagę, ale to dłuższe formy video (m.in. transmisje na żywo) budują głęboką relację z odbiorcami. Kiedy nagrywasz transmisje na żywo regularnie, zyskujesz sympatię odbiorców, którzy czekają na Twoje LIVE-y jak na kolejny odcinek ulubionego serialu.

Dzieląc się wiedzą w postaci video live, szybciej zyskujesz zaufanie odbiorców. Skoro masz odwagę rozmawiać z nimi na żywo, nie boisz się ich pytań, nie chowasz się za grafikami, zdjęciami, tekstami, uznają Cię za wybitnego eksperta, bo widzą, że jesteś pewny/a swojej wiedzy.

Dalej niewiele marek nagrywa transmisje na żywo. Jeśli Ty zaczniesz je nagrywać, automatycznie wyróżniasz się w swojej branży.

Dzięki nawiązywaniu współpracy z markami o podobnej grupie docelowej na zasadzie wywiadu w postaci transmisji na żywo docierasz do nowych odbiorców, poszerzasz ich grono, Twoja marka staje się bardziej rozpoznawalna.

Gdy Twoja marka staje się rozpoznawalna i zyskujesz zaufanie, stajesz się marką PREMIUM, więc możesz podwyższać ceny za swoje produkty i usługi.

Jeśli docierasz do większej liczby odbiorców, więcej ludzi może stać się Twoim klientem, więc sprzedajesz więcej.

Tworząc transmisje na żywo pracujesz mądrze, nie ciężko. Z nagrania transmisji na żywo możesz stworzyć krótkie filmiki, posty, podcast, filmy na YouTube, artykuł na bloga (co dodatkowo Cię pozycjonuje w Google). Bez transmisji na żywo nie masz czego dystrybuować/ transkrybować, więc musisz oddzielnie tworzyć nowe ww. formaty treści. Nagrywając transmisje na żywo oszczędzasz czas.

Nagrywając webinar edukacyjny (transmisję live) możesz następnie go sprzedawać jako produkt cyfrowy swoim klientom, którzy zdobywają wiedzę bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie (bez umawiania się z Tobą na konkretną godzinę). Zarabiasz na swojej wiedzy nawet, kiedy śpisz.

NAGRAM DLA CIEBIE:

WSPÓLNĄ TRANSMISJĘ NA ŻYWO w siedzibie Twojej firmy. Porozmawiamy o Twojej branży i ofercie, dając możliwość widzom poznania Ciebie oraz zadania pytań. Zadbam o to, żebyś poczuł/a się pewny/a przed kamerą i opowiedział/a o swojej pasji. Ja zajmę się resztą: organiczną promocją wydarzenia, sprzętem, prowadzeniem wydarzenia (platformą social media, chatem, wywiadem z Tobą). Transmisję przeprowadzę na Facebooku, YouTube, Linkedin lub Instagramie.

WEBINAR EDUKACYJNY (SZKOLENIE W POSTACI TRANSMISJI NA ŻYWO), który następnie będziesz mógł/ogła sprzedawać jako produkt cyfrowy. Będąc ekspertem w swojej dziedzinie, opakuj swoją wiedzę w formę video i zacznij na niej zarabiać nawet, kiedy śpisz. Webinar możesz sprzedawać automatycznie poprzez własny sklep internetowy lub platformę zewnętrzną albo wysyłając klientom dostęp do nagrania po dokonaniu przez nich płatności.

Dlaczego nagrywanie video to trend marketingowy, przed którym nie uciekniesz?

Transmisje na żywo stanowią dzisiaj dla ludzi ekwiwalent ich ulubionego serialu. Pomimo, że możemy wychodzić z domu, pandemia przyzwyczaiła nas do nawiązywania relacji online (m.in. dlatego video podbiło Internet). Coraz częściej wolimy uczyć się zdalnie, o dogodnej dla nas porze.


Znane w Internecie marki szkoleniowe i doradcze powyższe fakty wykorzystują. Nagrywają regularnie transmisje na żywo, prowadzą kampanie sprzedażowe z wykorzystaniem transmisji na żywo, osiągając dzięki temu coraz lepsze wyniki finansowe.

Dzięki transmisjom na żywo budujesz sympatię i zaufanie do swojej marki, dzięki czemu więcej zarabiasz.

PRZYKŁADY PRZEPROWADZONYCH TRANSMISJI NA ŻYWO

Więcej realizacji znajdziesz pod linkiem >>> Transmisje na żywo w formie wywiadu (jeśli materiały się Tobie podobają, zasubskrybuj proszę kanał 🙂 )

CO MÓWIĄ O MNIE KLIENCI:

Zainteresowany/a współpracą? Wypełnij ankietę, a ja wrócę do Ciebie z wyceną.

Jeśli chcesz mnie zapytać o szczegóły, kliknij w przycisk poniżej.

pl_PLPolish