Szkolenie rekomendowane dla przedsiębiorczyń online, które:

  • sprzedają swoją wiedzę, tj. oferują szkolenia, warsztaty, konsultacje lub produkty cyfrowe,
  • chcą pracować mądrze, a nie ciężko, czyli potrzebują stworzyć skuteczną strategię marketingową i robić w social media tylko to, co działa,
  • chcą działać zgodnie z własną energią, tj. prowadzić marketing z radością i lekkością, aby uniknąć wypalenia.*

*W czasie szkolenia pomagam stworzyć skuteczną strategię marketingową, która jest idealnie dopasowana do energii i osobowości klienta, na podstawie wiedzy o Human Design. Szkolenie dedykowane jest osobom, które wierzą, że ich osobowość składa się zarówno z mindsetu jak i energii.

Zakres szkolenia:

Strategia marketingowa z wykorzystaniem wideo (Czas trwania: ok. 1,5 h)


Stworzenie skutecznej strategii marketingowej to podstawa. Dzięki niej wiesz, jak wyróżnić się w swojej branży i komunikować się z odbiorcami, aby zyskać ich sympatię i zaufanie, co ostatecznie ułatwia sprzedaż. Nie podążasz ślepo za trendami. Nie porównujesz się do konkurencji. Tworzysz treści mądrze, nie ciężko. Jeśli sprzedajesz swoją wiedzę, skuteczna strategia marketingowa powinna opierać się o wideo, w którym mówisz do kamery.

W tej części wesprę Cię w stworzeniu strategii z wykorzystaniem wideo, która przede wszystkim będzie dopasowana do Twoich talentów i energii. Zależy mi, byś robiła tylko to, co działa, bo jesteś przedsiębiorcą, a nie byś stała się maszyną do tworzenia treści, niczym influencer.

  • Określisz, jaki kanał social media najoptymalniej wybrać, aby trafiać do idealnych klientów, oraz jaki rodzaj wideo publikować, aby ułatwić im kupowanie. Zamiast działać jak influencerka, która martwi się algorytmami social media, działaj jak przesiębiorczyni, która jest w social media, aby sprzedawać.
  • Na podstawie Twojego typu energetycznego według Human Design odkryjemy Twoje super moce, które możesz wykorzystywać w swojej strategii marketingowej jak i w całym biznesie.**

**Na podstawie grafu Human Design klienta przeanalizuję jego centra energetyczne oraz profil celem znalezienia jego super mocy. Nie wykonam szczegółowej analizy grafu.

Pomysły, o czym nagrywać wideo w Twojej branży (Czas trwania: ok. 1 h)


Kreatywność często stanowi wyzwanie zwłaszcza, gdy pracujemy jak w ”kołowrotku”, dbając o bieżące sprawy. Rozumiemy potencjał wideo i chcemy je nagrywać, ale brakuje nam pomysłów na treści. Ponadto to, co nam wydaje się atrakcyjną treścią, nie musi takie być dla naszych odbiorców.

W tej części zrobimy ”burzę mózgów”, aby wesprzeć Cię w pracy kreatywnej.

  • Jako Twój potencjalny klient dam Tobie feedback do treści, jakie już opublikowałaś na swoich social media.
  • Razem ze mną stworzysz listę pomysłów, o czym nagrywać wideo – rolki/tiktoki, relacje, transmisje na żywo.

Odwaga i pewność siebie przed kamerą (Czas trwania: ok. 2 h)


Jeśli sprzedajesz swoją wiedzę, chcesz oferować szkolenia, warsztaty lub konsultacje, aby budować zaufanie powinnaś mówić do kamery. Niestety, bez odwagi i pewności siebie możesz posiadać najlepszy sprzęt, przygotować najskuteczniejszą strategię, tekst do nagrania, ale w momencie, gdy będziesz chciała włączyć PLAY i nagrywać wideo, strach przed mówieniem do kamery zwycięży.

W tej części będziemy pracowały nad Twoją odwagą i pewnością siebie przed kamerą. Skupimy się, aby mówienie do kamery stało się dla Ciebie lekkie, swobodne i przyjemne, abyś była autentyczna, bo to dzięki temu podążają za nami ludzie.

  • Zrozumiesz, dlaczego czujesz stres przed mówieniem do kamery.
  • Zrozumiesz, dlaczego Twoja autentyczność jest ważniejsza dla odbiorców niż bycie perfekcyjną.
  • Przekażę Tobie swoje sprawdzone sposoby na zwiększenie odwagi i pewności siebie przed kamerą.
  • Zdradzę sekrety mojego mindsetu, tj. dlaczego nie przejmuję się opinią innych i krytyką, nawet tą na transmisjach na żywo.
  • Nauczysz się mówić do kamery z lekkością i radością, wykorzystując mocne strony swojego typu energetycznego według Human Design, aby budować wartościowe relacje z odbiorcami.

Sprzęt (Czas trwania: ok. 0,5 h)


Dla naszych odbiorców najważniejsza jest wartość, wiedza, jaką się z nimi dzielimy. Jednak nie dotrze ona do nich, jeśli nie będą nas dobrze słyszeć i widzieć.

W tej części porozmawiamy o sprzęcie i tzw. „technikaliach”.

  • Otrzymasz listę ze sprzętem, który zadba o Twój dźwięk, obraz, światło oraz wskazówki, jaki sprzęt sprawdzi się w różnych sytuacjach.
  • Dowiesz się, jak sprzęt przygotować do nagrań wideo.

Warunki współpracy:

Miejsce: zdalnie (na platformie Zoom)

Termin: Do ustalenia (po opłaceniu szkolenia napiszę do Ciebie wiadomość e-mail celem rezerwacji terminu szkolenia)

Czas trwania: 5h (jednorazowo lub 2 dni po 2,5h)

Zwrot pieniędzy:

W przypadku zrezygnowania ze szkolenia w terminie:

  • dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem, zwracam całą kwotę szkolenia
  • krótszym niż 7 dni przed szkoleniem, zwracam 50% kwoty szkolenia.

Po zrealizowanym szkoleniu kwota nie podlega zwrotowi.

Osoby, które kupią szkolenie, będą proszone o podanie niezbędnych danych do wygenerowania grafu Human Design, tj. imienia, daty, godziny, minuty i miejsca urodzenia. Tylko na podstawie takich informacji jestem w stanie pomóc przygotować strategię marketingową idealnie dopasowaną do energii i osobowości klienta.

Zainteresowany/a współpracą? Napisz do mnie wiadomość.

CO MÓWIĄ O MNIE INNI:

opinia szkolenie 1
opinia szkolenie 4
opinia szkolenie 2
opinia szkolenie 3
opinia szkolenie 5
opinia szkolenie 6

Zainteresowany/a współpracą? Napisz do mnie wiadomość.

Chcesz mnie zapytać o szczegóły? Kliknij w przycisk poniżej.

pl_PLPolish